Πίσω από κάθε μεγάλη διοργάνωση, υπάρχουν οι αφανείς ήρωες, οι άνθρωποι που φροντίζουν να φτάνει η εικόνα στα σπίτια μας.
Ένας από αυτούς είναι και ο Κώστας Μιχαϊλίδης, ένας «μαέστρος» των μεταδόσεων, που βρίσκεται και στο Παρίσι για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024, για να προσφέρει τις γνώσεις του και τη βοήθεια του.
Ξεκίνησε την καριέρα του το 1988 στην Σεούλ ως μέλος της EBU Operation Group και στους επόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες εργάσθηκε για την Ισπανική Τηλεοπτική Παραγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων, ως παραγωγός της Πάλης.
Στους Ολυμπιακούς Αγώνες το 1996, Ατλάντα και το 2000 Σίνδευ εργάσθηκε ως δημοσιογράφος της ΕΡΤ.
Συνεργάζεται με τον OBS από την πρώτη μέρα της δημιουργίας του στην Αθήνα το 2002 και από εκείνη στην στιγμή του έχουν αναθέσει δύο φορές beachvolley ανδρών γυναικών, Αθήνα 2004 και Πεκίνο 2008, Basketball ανδρών γυναικών Λονδίνο 2012, 2 φορές Άρση Βαρών ανδρών γυναικών Ρίο 2016 και Τόκυο 2021 και φέτος Volleyball ανδρών γυναικών Παρίσι 2024.
Ο κ. Μιχαηλίδης μίλησε στο volleyland.gr:
Για τις δυσκολίες στο Παρίσι:
«Οι δυσκολίες που αντιμετώπισα στην αρχή της διοργάνωσης ήταν ότι το γήπεδο ετοιμάστηκε την τελευταία στιγμή, και έπρεπε όλες οι προετοιμασίες της Τηλεοπτικής Παραγωγής να εναρμονιστούν με το χρονοδιάγραμμα των Οργανωτών».
Για τα νέα πράγματα που συνάντησε στη Γαλλία:
«Το καινούργιο στο Παρίσι από πλευράς παραγωγής ήταν η επιλογή Πολωνικού συνεργείου για την κάλυψη των αγώνων γιατί ο OBS έκρινε ότι οι Πολωνοί έχουν πολύ μεγάλη εμπειρία στην τηλεοπτική κάλυψη αγώνων βόλλευ.
Κάτι που επιβραβεύθηκε και από την FIVB, λέγοντας ότι είναι απόλυτα ικανοποιημένη από την κάλυψη των αγώνων και είναι πολύ καλύτερη από αυτήν του Τόκυο».
Για τις διάφορες με τους ΟΑ της Αθήνας:
«Η διαφορά από την Αθήνα είναι ότι τα τελευταία 20 χρόνια η τεχνολογία έχει κάνει άλματα και έτσι η ποιότητα της εικόνας δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτήν την Αθήνας. Αρκεί το γεγονός ότι το OB VAN που χρησιμοποιείτε για την παραγωγή είναι 4Κ και κοστίζει 12.000.000 ευρώ».